Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El parc de la Feixina s'estrena enguany com a nou escenari, amb una aposta per la música electrònica
El grup l’Equilibriste ja ho té tot a punt per al concert d’aquest dissabte a la plaça Major. Celebren que s’hagi apostat tant per l’escena local.
Després de l’Equilibriste hi actuarà el colombià Elkin Robinson. Fa 7 anys va tocar a la plaça Major i hi demanava doblers. El dissabte hi tornarà com una de les estrelles de la nit.
La plaça de Cort i la de l’Olivar s’ompliran demà dissabte de jazz. A Cort hi actuarà el quartet de Julia Colom, que actua per primer cop a les festes de Sant Sebastià.
Els Go Cactus han arribat aquest divendres de Barcelona, i seran els encarregats d’obrir els concerts de la plaça del Rei Joan Carles I.
A la plaça de la Reina el plat fort és l’actuació de Kiko Veneno, mentre que a la plaça d’Espanya aixecaran la revetla els veterans Celtas Cortos.
El polonès Dan Zelisko actuarà a la plaça de la Reina. Assegura que sorprendrà amb el grup de fusió. A Jacint Verdaguer sonarà la música urbana.
Com a novetat, el parc de sa Feixina s’estrena enguany com a nou escenari, amb una aposta per la música electrònica. Una revetla de Sant Sebastià plural, que té opcions per a tots els gustos.
Sentiu HAMMES-MIT de Gustav Holst, interpretada per l’Orquestra de Vents del Conservatori Superior de les Illes. Els alumnes ofereixen un concert gratuït i hi interpreten també obres de BORDORIN, Dukas i Txaikovski; són dirigits per Joan Francesc Palou. És una actuació que forma part del programa cultural de Sant Sebastià que ofereix enguany l’Ajuntament de Palma.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat