Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Podreu seguir la retransmissió en directe a IB3
Tècnics de l’Ajuntament de Palma s’afanyen per tenir la ciutat llesta per a l’encesa dels llums d’avui. Des de les 17:30 de l’horabaixa la ciutat s’omplirà d’activitats i espectacles per donar la benvinguda a Nadal. A la plaça d’Espanya, per exemple, s’instal·laran arbres gegants per reflexionar sobre la importància de la natura, i a la plaça Joan Carles I i Jaume III el circ Bover es passejarà amb el seu espectacle “Passatge Insòlit”…
Però no serà fins les 19:30 quan l’obscuritat passi a ser llum. El pregó i la lectura dels desitjos dels ciutadans serà a càrrec de l’associació “Ángeles sin Alas”.
Enguany per evitar aglomeracions, l’encesa es podrà seguir simultàniament a 3 punts: la plaça de la Reina, la plaça Joan Carles I i la plaça de Cort. A les 20 serà la tradicional inauguració del Betlem de Cort.
Per a tots els que vulguin passar la tarda a Palma, vos recordam que es tacaran al trànsit els carrers Jaume III, La Rambla, Antoni Maura i Cort. Aquests talls afectaran també sis línies dels busos de l’EMT.
A més podreu seguir la retransmissió en directe al programa 5Dies d’aquesta casa. Tot perquè ningú es perdi detall d’un dels dies més lluminosos de l’any.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat