Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
El Col·legi d'Arquitectes exposarà arxius inèdits de l'arquitecte a partir del 19 de setembre
Na Maribel és la neta de l’arquitecte Gaspar Bennazar. Al llarg dels anys ha recollit i conservat el llegat de l’arquitecte.
El seu objectiu ha estat entendre i ordenar l’immens arxiu de què disposa, per poder escriure aquests llibres que s’aproximen a la vida i l’obra de Bennazar. Tot i això, ho fa sense suport institucional.
Qui sí que s’ha interessat per aquests arxius és el Col·legi d’Arquitectes. Per commemorar els 150 anys del naixement de l’arquitecte, han organitzat activitats entorn de l’Any Bennazar. Na Maribel els ha cedit una setantena d’arxius professionals, perquè la gent els pugui conèixer.
Aquesta selecció continuarà oculta fins al 19 de setembre, dia en què el col·legi inaugurarà l’exposició. Un maó més per construir el record de Gaspar Bennàssar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació