Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El Col·legi d'Arquitectes exposarà arxius inèdits de l'arquitecte a partir del 19 de setembre
Na Maribel és la neta de l’arquitecte Gaspar Bennazar. Al llarg dels anys ha recollit i conservat el llegat de l’arquitecte.
El seu objectiu ha estat entendre i ordenar l’immens arxiu de què disposa, per poder escriure aquests llibres que s’aproximen a la vida i l’obra de Bennazar. Tot i això, ho fa sense suport institucional.
Qui sí que s’ha interessat per aquests arxius és el Col·legi d’Arquitectes. Per commemorar els 150 anys del naixement de l’arquitecte, han organitzat activitats entorn de l’Any Bennazar. Na Maribel els ha cedit una setantena d’arxius professionals, perquè la gent els pugui conèixer.
Aquesta selecció continuarà oculta fins al 19 de setembre, dia en què el col·legi inaugurarà l’exposició. Un maó més per construir el record de Gaspar Bennàssar.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella