A la "Festa 15/15" es donarà a conèixer la programació del 2019 i hi actuarà l'uruguaià Emil Montgomery
La “Festa 15/15” serà aquest dimarts al museu. Hi tendrà lloc aquesta gran projecció multimèdia, que és el resultat del taller que el productor de l’Uruguai, Emil Montgomery, va impartir al novembre. Així es conjuga memòria històrica i actual del museu a través d’imatges i so. També es donaran a conèixer les activitats de l’any i es presentarà la Targeta 15/15, que permetrà l’accés al museu per a dues persones durant el 2019. Serà aquest dimarts 14 de gener, a les 7 del capvespre, a Es Baluard.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda