Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Una fita històrica amb la qual es pretén posar fi a dècades de tensions entre ambdós països
Falten menys de 24 hores i a Singapur milers d’efectius vetlen per la seguretat d’una cimera que, per primera vegada, asseurà plegats els líders dels Estats Units i de Corea del Nord. Damunt la taula, la desnuclearització del país asiàtic.
Poc ha transcendit d’aquesta negociació. Segons l’agenda de la Casa Blanca, els líders es reuniran en privat demà a primera hora, abans que comenci la cimera, llavors s’afegiran els membres de les seves delegacions. Els experts veuen improbable que el jove dictador renunciï a les armes atòmiques que té, però creuen que podria suspendre els assajos nuclears i tornar al Tractat de No Proliferació. A canvi, diuen, podria demanar la normalització de les relacions diplomàtiques i comercials amb els Estats Units.
Delegacions d’ambdós països s’han reunit avui per ultimar els detalls d’aquesta trobada. El secretari d’estat dels Estats Units ha valorat molt positivament aquestes converses prèvies.
Es tracta d’una cita històrica després de gairebé 70 anys de confrontacions i 25 de negociacions fallides i tensions per mor del programa atòmic nord-coreà.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment