Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
L'objectiu del nou Pla és que hi hagi menys creixement urbanístic i més parcs públics a les zones urbanes
La principal novetat de l’avanç del nou Pla general d’ordenació urbana (PGOU) de Calvià, que estarà en exposició pública fins a finals de febrer, és que tot el sòl rústic estarà protegit.
Això vol dir que no es podrà construir amb la parcel·la mínima de 14 mil metres. Només serà possible en aquelles Àrees Rurals d’Interès Paisatgístic (ARIP) permeses per la llei amb terrenys mínims de 30 mil metres. Avui el consistori calvianer ha presentat a la societat civil del municipi l’avanç del nou PGOU que des de finals de novembre es troba en exposició pública. No hi han faltat representants hotelers, veïnals o el Col·legi d’Arquitectes.
L’objectiu del nou document és que hi hagi menys creixement urbanístic i més parcs públics a les zones urbanes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles