Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

El GOB insisteix que convé deixar de construir tantes plantes i solucionar la contaminació dels pous des de l'origen
Només 2 dels 8 municipis de Menorca tenen aigua potable, Alaior i Ferreries. Però les mesures per convertir l’aigua corrent en apta per al consum humà no acaben de convèncer la població.
A Ciutadella, l’ajuntament diu que els veïns deixaran de comprar aigua embotellada quan s’acostumin a consumir-la de l’aixeta, però a Es Castell no passa res semblant. El municipi disposa des de fa dos anys d’una desnitrificadora, però la majoria dels seus vesins continua comprant aigua embotellada tant per beure com per cuinar.
Tampoc els vesins d’Alaior, l’únic municipi amb aigua corrent potable juntament amb Ferreries, empren l’aigua de l’aixeta per al consum humà. Però sí per cuinar.
El GOB Menorca proposa que els ajuntaments no optin tant per plantes artificials, que multipliquen el consum d’aigua sinó per mesures des de l’origen, que evitin l’arribada dels nitrats als aqüífers.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits