Sóller imposa 600 multes per saltar-se la zona de baixes emissions
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
Es preveu immunitzar prop de 2.300.000 ciutadans
A una nau del polígon de Guadalajara arribaran demà les primeres vacunes de la marca Biontech-Pfizer. Ho faran escortades per les forces i cossos de Seguretat de l’Estat per a evitar robatoris i serà precisament a Guadalajara on es posarà la primera dosi del país. En concret, a la residència per a gent gran Los Olmos. Els primers a ser vacunats contra el coronavirus seran una persona major i un treballador del centre.
Durant les próximes 12 setmanes arribaran a Espanya més de 4 milions 500 mil dosis de la vacuna de Pfizer i es podrà immunitzar prop 2 milions 300 mil ciutadans. Cada setmana aterraran al país unes 350 mil dosis per a repartir.
A les Balears està previst que demà arribin les primeres dosis a Son Sant Joan, des d’on es repartiran a la resta de les Illes. Els primers a vacunar-se, el diumenge a la tarda, seran els usuaris de la residència Oms-Sant Miquel, de Palma. S’espera immunitzar durant la primera tongada els 12 mil usuaris de residències de gent gran i discapacitats i els seus treballadors.
Fins al març les illes rebran 120 mil dosis de la vacuna Biontech-Pfizer, que permetran immunitzar 60.000 persones.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
Vol saber si com ha denunciat Aliança per l'Aigua podria existir un delicte ambiental
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo