El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
S'han invertit 217.000 euros en les obres
Tot està enllestit perquè els jardins de Marivent puguin ser visitats per la ciutadania. Dilluns que ve, dia 24, els veurem per primera vegada després de les obres que s’hi han duit a terme per poder-los obrir.
Els treballs d’adequació han consistit en col·locar una reixa que delimita la part dels jardins per on la gent podrà passejar. També s’hi ha instal·lat mobiliari urbà i s’ha adaptat tot l’espai perquè puguin accedir les persones amb discapacitat.
Les obres estaven pressupostades en 217.000 euros. Es preveu que els jardins estiguin oberts durant tot l’any, excepte 15 dies per Setmana Santa i dos mesos d’estiu.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran