Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
IB3 Televisió retransmetrà en directe la missa, dissabte, a les 11.00 h
Amb l’ordenació de Gerard Villalonga, Menorca tornarà a tenir un bisbe menorquí després de gairebé 300 anys. Els preparatius de l’acte van començar el mateix dia del seu nomenament, anunciat el 14 de febrer.
Villalonga ha escollit la figura del bon pastor per a alguns dels elements propis d’un bisbe que estrenarà dissabte, com ara el bàcul i l’anell, que té un escut amb motius de Menorca. A hores d’ara, encara estan confeccionant la mitra i la casulla i un segon bàcul de fusta d’ullastre, creació d’un arader de Ciutadella, regal de tots els capellans menorquins.
A partir de dijous, començaran a arribar els convidats que assistiran a la missa d’ordenació, entre els quals hi ha el nunci apostòlic, Bernardito Auza, i el copríncep d’Andorra, Joan Enrich Vives, a més de 20 bisbes. S’ha preparat el Palau Episcopal, el Seminari Diocesà i un hotel de Ciutadella per allotjar les principals autoritats.
Divendres tendrà lloc un concert de música sacra a l’església dels Socors de Ciutadella. Dissabte a les 11 del matí, se celebrarà l’ordenació a la Catedral de Menorca i serà retransmesa en directe per IB3 Televisió. Donada l’expectació generada, l’organització treballa per poder augmentar la cabuda de 500 persones de la Catedral.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja