CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Destaquen en positiu la participació de les associacions veïnals per l'aportació d'idees i la implicació de la societat en les festes
A Vila, el Carnaval començarà el dijous dia 8 de febrer, Dijous Llarder, amb l’elaboració d’una truita gegant al passeig Vara de Rei. Se n’encarregarà l’associació de veïns de sa Capelleta.
El diumenge 11 serà el dia de la rua, en la que afirmen que no hi faltarà color, creativitat i ganes de passar-s’ho bé. El recorregut començarà a les 11 i mitja a l’avinguda de Santa Eulària, continuarà per Bartomeu Rosselló, Isidor Macabich, País Valencià i tota l’Avinguda Espanya fins a Vara de Rei. Punt en el qual es cuinarà una paella popular solidària.
De l’enterrament de la sardina se n’encarregarà l’associació de vesins d’es Clot. No en poden revelar detalls, però que seguirà la temàtica del 14 de febrer. Des del consistori de Vila destaquen en positiu la participació de les associacions veïnals, per l’aportació d’idees i la implicació de la societat en les festes.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició