El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El conductor ha perdut el control del vehicle, que ha colpejat altres cotxes i ha envaït la zona de vianants cap a les 10.30 hores
152
Dos homes han resultat ferits lleus aquest matí al carrer Indústria de Palma en ser atropellats per un tot terreny el conductor del qual ha perdut el control del vehicle, que ha colpejat altres cotxes i ha envaït la vorera.
Segons testimonis presencials, el tot terreny s’ha sortit de la calçada, ha romput dos pilons i ha circulat per l’espai dels vianants, atropellant dos homes d’uns 30 i 40 anys respectivament.
Els fets s’han produït cap a les 10.30 hores al número 27 del carrer Indústria, on diversos vehicles han sofert desperfectes.
Fins al lloc s’han desplaçat dues ambulàncies així com agents de la Policia Nacional, la Policia Local i els Bombers de Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits