Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Es tracta, amb tot, d'una solució provisional perquè la idea és que, passat Nadal, tots els infants tornin al centre. Per aconseguir-ho, s'instal·laran 5 aules modulars al Parc de s'Alzinar
Tots els alumnes del Col·legi Públic s’Alzinar de Capdepera han retornat a les classes presencials. Els darrers a fer-ho han estat els alumnes de 4rt de Primària, que aquest dilluns han començat a fer classe a dues aules habilitades al Poliesportiu Es Figueret. El regidor d’Educació de Capdepera, Agustí Nebot, ha explicat que diferents àrees de l’ajuntament han col·laborat i han fet feina durant tot el cap de setmana per habilitar l’espai. La resta d’alumnes desallotjats varen poder tornar a la presencialitat la setmana passada: els alumnes de 6è de Primària s’han reubicat a l’Institut de Secundària i els de 3r, a l’Escola de Música.
Es tracta, amb tot, d’una solució provisional perquè la idea és que, passat Nadal, tots els infants tornin al centre. Per aconseguir-ho, s’instal·laran 5 aules modulars al Parc de s’Alzinar.
De moment no se sap encara què passarà amb l’edifici desallotjat. Aquest dilluns s’han fet prospeccions al terreny per comprovar si és viable o no rehabilitar-lo. La decisió la prendran els tècnics de la Conselleria d’Educació.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits