Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Atribueixen l'èxit a la motivació del professorat i a les ganes de superació dels mateixos estudiants
Tots els guanyadors de les proves Cangur d’enguany són menorquins. Són unes proves de coneixement matemàtic que se celebren cada any entre tots els alumnes de balears, i els menorquins han demostrat tenir més traça. Els guanyadors atribueixen l’èxit a la motivació del professorat i a les ganes de superació dels mateixos estudiants.
Tres alumnes del l’institut Pasqual Calbó de Maó s’han situat entre els quatre primers de les proves Cangur de segon de Batxillerat. Són amics i gaudeixen molt llençant-se reptes matemàtics. Per a tots, ha estat una sorpresa guanyar, no s’ho esperaven, però també ho atribueixen a la bona feina del seus professors a l’hora de motivar-los. Pel que fa als guanyadors de tercer i quart d’ESO, són alumnes de l’IES Mari Àngels Cardona de Ciutadella. Estudiants també amb alt grau d’autoexigència. Guanyadors, que a banda del resultat, recomanen a tots els estudiant de participar a les proves Cangur on -segons asseguren- veuran que les “mates” també són divertides.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc