Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Junts Avançam i Alternativa perden un regidor cadascun
Consulta aquí tots els resultats de les eleccions del 26M
La candidatura de Tots Per Pollença, que encapçala Tomeu Cifre, ha guanyat les eleccions a Pollença. Hi han conservat els 6 regidors i aquesta vegada podrien governar el poble si pacten amb el PP i amb Unió Mollera Pollencina.
Contràriament, Junts Avançam, la coalició integrada per PSIB-PSOE, Més i Esquerra Republicana, i que lidera Miquel Àngel March ha perdut un regidor. Passa de 6 a 5 edils i queda com a segona força.
Així les coses, Unió Mollera Pollencina torna a ser decisiva per formar govern. I aquesta vegada encara amb més força perquè passa d’1 a 2 regidors. De moment, el partit no es descanta per cap opció i diu que abans de pactar s’ha de parlar de programa.
Completaran el plenari de l’Ajuntament de Pollença els partits Alternativa, Podem, el PP i el PI, que han tret un regidor cadascun.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca