Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Junts Avançam i Alternativa perden un regidor cadascun
Consulta aquí tots els resultats de les eleccions del 26M
La candidatura de Tots Per Pollença, que encapçala Tomeu Cifre, ha guanyat les eleccions a Pollença. Hi han conservat els 6 regidors i aquesta vegada podrien governar el poble si pacten amb el PP i amb Unió Mollera Pollencina.
Contràriament, Junts Avançam, la coalició integrada per PSIB-PSOE, Més i Esquerra Republicana, i que lidera Miquel Àngel March ha perdut un regidor. Passa de 6 a 5 edils i queda com a segona força.
Així les coses, Unió Mollera Pollencina torna a ser decisiva per formar govern. I aquesta vegada encara amb més força perquè passa d’1 a 2 regidors. De moment, el partit no es descanta per cap opció i diu que abans de pactar s’ha de parlar de programa.
Completaran el plenari de l’Ajuntament de Pollença els partits Alternativa, Podem, el PP i el PI, que han tret un regidor cadascun.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992