CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
L'establiment que hi ha a Palma miren de garantir com sigui la viabilitat del projecte
Toys r Us Iberia Real Estate, propietària de 26 immobles d’aquesta cadena de juguetes a Espanya i Portugal, ha sol.licitat davant els jutjats del mercantil de Madrid la declaració del concurs de creditors.
A l’establiment que la cadena té al polígon de Son Fuster de Palma, l’únic de la cadena a les Balears, hi fan feina una vintena de persones. La passada setmana, arrel de la informació sobre el tancament de les botigues Toys r Us als Estats Units, l’empresa va dir que una de les opcions seria la venda del negoci a Espanya. Però aquest dimarts, segons expliquen, no contemplen aquesta opció i miren de garantir com sigui la viabilitat del projecte.
A Espanya, la companyia compta amb 53 establiments i dona feina a 1.600 persones.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició