Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

L'empresa mallorquina de seguretat, a les portes de fer-se amb la vigilància dels arcs de seguretat de l'aeroport d'El Prat
L’empresa mallorquina de seguretat Trablisa està a punt d’adjudicar-se la vigilància dels arcs de seguretat de l’aeroport Barcelona-El Prat. La setmana que ve, AENA ratificarà els resultats… després que Trablisa hagi guanyat amb una oferta de 41 milions d’euros.
L’empresa s’endurà contractes de vigilància per més de 100 milions d’euros. Entre aquests, hi haurà la renovació del contracte de vigilància de l’aeroport de Son Sant Joan, a més dels aeròdroms d’Eivissa, Menorca, Alacant i Almeria.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç