Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Segons els treballadors, les agressions a Son Sant Joan són constants. La darrera, diuen, és va produir ahir mateix per un turista italià
/TRABLISA
25Indignació dels treballadors de l’Aeroport de Son Sant Joan per la mort d’una companya dijous, després que va ser agredida per un passatger. La víctima va haver de ser operada per les lesions greus que va patir. La dona, que tenia 64 anys i problemes de cor, va morir poc després de la intervenció quirúrgica. Trablisa, l’empresa per a la qual feia feina, es personará en la causa.
Tot just fa una setmana, un passatger que acabava d’arribar a l’aeroport de Son Sant Joan, va sortir de la terminal d’arribades per poder fumar. Quan hi va voler tornar a entrar i accedir a la zona de recollida d’equipatges, una treballadora de seguretat li va dir que ja no hi podia passar.
El presumpte agressor, de nacionalitat alemanya, a qui acompanyava la seva dona i els seus dos fills, va quedar detingut per un presumpte delicte de lesions. La víctima va haver de ser intervinguda per les ferides greus que va patir. La dona, que tenia problemes de cor, va morir poc després de la intervenció quirúrgica.
Segons els treballadors, les agressions i situacions de violència a l’aeroport són constants. La darrera, diuen, és va produir ahir mateix per un turista italià.
La víctima tenia 64 anys i estava a punt de jubilar-se. Era una persona molt estimada pels seus companys, que estan molt afectats per la seva pèrdua. Trablisa, empresa per a la qual feia feina ha decidit personar-se a la causa.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat