El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Segons els treballadors, les agressions a Son Sant Joan són constants. La darrera, diuen, és va produir ahir mateix per un turista italià
/TRABLISA
125Indignació dels treballadors de l’Aeroport de Son Sant Joan per la mort d’una companya dijous, després que va ser agredida per un passatger. La víctima va haver de ser operada per les lesions greus que va patir. La dona, que tenia 64 anys i problemes de cor, va morir poc després de la intervenció quirúrgica. Trablisa, l’empresa per a la qual feia feina, es personará en la causa.
Tot just fa una setmana, un passatger que acabava d’arribar a l’aeroport de Son Sant Joan, va sortir de la terminal d’arribades per poder fumar. Quan hi va voler tornar a entrar i accedir a la zona de recollida d’equipatges, una treballadora de seguretat li va dir que ja no hi podia passar.
El presumpte agressor, de nacionalitat alemanya, a qui acompanyava la seva dona i els seus dos fills, va quedar detingut per un presumpte delicte de lesions. La víctima va haver de ser intervinguda per les ferides greus que va patir. La dona, que tenia problemes de cor, va morir poc després de la intervenció quirúrgica.
Segons els treballadors, les agressions i situacions de violència a l’aeroport són constants. La darrera, diuen, és va produir ahir mateix per un turista italià.
La víctima tenia 64 anys i estava a punt de jubilar-se. Era una persona molt estimada pels seus companys, que estan molt afectats per la seva pèrdua. Trablisa, empresa per a la qual feia feina ha decidit personar-se a la causa.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Recurs socioeducatiu que combina classes teòriques i pràctiques a empreses, destinat a evitar l'abandonament escolar de menors en situacions socials desafavorides
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
No és l'únic edifici afectat per desperfectes d'aquesta casta