Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

250 vehicles agrícoles, arribats d'arreu de Mallorca, han col·lapsat al migdia les principals vies de la Ciutat
250 vehicles agrícoles, arribats d’arreu de Mallorca, han col·lapsat al migdia les principals vies de la Ciutat. Durant poc més d’una hora s’han desplaçat des del Polígon de Llevant fins al Passeig des Born travessant les avingudes. Amb aquesta imatge cercaven que la ciutadania es conscienciï de la importància de consumir producte local.
En coordinació amb les protestes duites a terme a tot Espanya en les darreres setmanes, els agricultors i ramaders de Mallorca es queixen de les escasses rendes que generen les seves explotacions. Reclamen a les administracions públiques mesures per compensar, sobretot, els costos de la insularitat.
És la manera que tenen agricultors i ramaders d’expressar que estan cansats de veure com les seves explotacions, any rere any, perden rendibilitat. En Miquel té una vaqueria i veu com l’augment dels costos de producció no s’equiparen al preu pel qual li compren el litre de llet.
La gran majoria de pagesos coincideixen que estan sotmesos als preus que marquen els intermediaris i distribuïdors.
Uns preus dignes, ajudes per a la insularitat i el foment del producte local són els tres pilars que les organitzacions agràries reclamen a Espanya i Europa.
El Govern de les Illes Balears ha donat suport a aquesta mobilització. De la mateixa manera que ho ha fet el líder del Partit Popular.
Amb aquesta tractorada pels principals eixos comercials de Palma, els pagesos han volgut sensibilitzar la societat. Una vegada davant la delegació del Govern, Aina Calvo els ha rebut per escoltar les seves reivindicacions.
Aquesta ha estat la tercera concentració de protesta dels pagesos de Mallorca en les darreres setmanes, i la més multitudinària. Asseguren que continuaran amb la lluita i no descarten convocar altres accions.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia