S'han dirigit cap a la plaça Miranda de Maó, a la seu de la Delegació del Govern central
Una cinquantena de tractors han omplit la carretera general en una marxa reivindicativa que ha creuat tota Menorca. S’han dirigit cap a la plaça Miranda de Maó, on es troba la seu de la Delegació del Govern central. Allà s’ha llegit un manifest que, posteriorment, s’ha entregat a la delegada insular Isabel López Manchón, a qui se li ha demanat que el remeti al Ministeri.
Entre les reclamacions pròpies dels pagesos de l’illa hi ha el compliment de la llei de cadena alimentària, que prohibeix vendre per sota del preu de cost i, sobretot, la reducció de la burocràcia. La situació, consideren els pagesos, posa en perill el futur del sector agrari, tal com reconeix la secretària general d’Unió de Pagesos, Marga Llambies. La marxa està convocada per Unió de Pagesos, FAGMe i APAEM. L’Associació d’Empresaris d’Explotacions Agràries de Menorca, Agrame, no participa de la manifestació, una decisió que ha sorprès el sector agrari.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general