Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Els tripulants de cabina denuncien amenaces de l'empresa
A les 5:30 del dematí han arribat els tripulants de cabina de Ryanair a l’Aeroport de Son Sant Joan per començar la segona jornada de protestes. Ho continuen fent, la majoria, a cara tapada. Tenen por de represàlies de l’empresa.
És la primera vegada que treballadors de Ryanair fan vaga, un dret que fins ara no se’ls reconeixia. Reclamen, entre altres coses, que se’ls apliqui la legislació espanyola, tenir mútua d’accidents i que no els obliguin a obrir un compte a Irlanda per cobrar la nòmina.
Avui dijous han tornat a denunciar a Inspecció de Treball que la companyia ha convocat una quarantena de treballadors de guàrdia, quan n’acostumen a ser tres. I a més, diuen, amb amenaces.
Els treballadors denuncien que ahir dimecres responsables de la companyia els van insultar i amenaçar. A Mallorca aquest dijous només s’ha cancel·lat una connexió: la mateixa que ahir, la de Brussel·les.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor