Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Els usuaris diuen que el preu d'un euro i mig per trajecte del bitllet de l'autobús llançadora és car
Després de quatre estius en què els caps de setmana es creaven embossos per aparcar-hi, la imatge avui era totalment diferent.
El trànsit a la carretera era fluid. L’autobús que els darrers anys sortia des del Club Nàutic de sa Ràpita, enguany fa només la distància que hi ha entre el nou pàrquing fins a l’entrada de ses Covetes.
El pàrquing de 500 places que és obert des de fa unes setmanes en es Trenc ha estat gairebé buit avui matí, en el primer diumenge de juliol. N’hi havia que, en deixar el cotxe aquí per 5 euros al dia, han agafat l’autobús que cada deu minuts va d’aquest estacionament fins a l’entrada de la platja de ses Covetes.
El preu del bitllet de l’autobús llançadora és d’un euro i mig per trajecte. Molts dels banyistes avui, tant els locals com els turistes, o bé no n’han volgut pagar el cost o bé desconeixen que existeix el servei.
I per això aquesta imatge es repeteix, descarregada a la platja del material i tornada cap al pàrquing i fer el tros caminant. N’hi ha que no sabien que hi ha l’opció de bus.
Segons els veïnats, molts no deixen primer d’intentar deixar el vehicle arran de la platja.
Una de les reclamacions dels usuaris de cara al servei d’autobús és que faci una segona aturada al final de ses Covetes, ja que només ho fa a l’inici.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Ha finat quan nedava a Cala Blava, a Mallorca