Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La Unitat d'Identitat de Gènere de Son Espases ha atès 160 persones des de 2017
Christian, Ensa i Laura però també els pares i mares, Rocío, Xisca i Sergio expliquen com és i com es viu la transsexualitat dels seus fills i filles al documental Trans* Happy .
Christian avui ha rebut el primer DNI amb el seu nou gènere. És una passa més en el seu camí. Als 6 anys va escriure una carta a sa mare Xisca per dir-li que ell se sentia i era un nin.
Des de l’aprovació de la Llei LGBTI a les Illes el passat any 2016, s’ha canviat el nom de 155 targetes sanitàries, 70 infants han manifestat el seu nou gènere a les escoles de les Illes Balears i s’ha creat una Unitat d’Identitat de Gènere a Son Espases que ha atès 160 persones. Des de l’Associació de famílies de menors transsexuals, Chrysallis, celebren que el Govern hagi retirat la condició d’utilitat pública a Hazte Oír.
El documental Trans* Happy, produït per Anorak Films per a Chrysallis, s’utilitzarà a les escoles com a material formatiu per sensibilitzar els estudiants i els mestres.
El documental interactiu íntegre:
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació