Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
L'accident va tenir lloc aquest dijous horabaixa en el seu habitatge al barri de Can Fornet, Santa Eulària
Exterior de l'Hospital La Fe, a València, on ha estat traslladat l'home. / Europa Press.
139La persona ferida per cremades a Eivissa roman ingressada a l’Hospital La Fe de València en estat crític i pronòstic reservat, segons ha informat l’Àrea de Salut pitiüsa. El ferit és un jove de 31 anys que va ingressar a l’UCI de l’Hospital de Can Misses devers les 20.00 hores d’aquest dijous. Una vegada estabilitzat, va ser portat a la Unitat de Cremats de l’Hospital La Fe.
L’accident va tenir lloc aquest dijous cap a les 18.40 hores, quan es va registrar un incendi en un habitatge de Can Fornet, a Santa Eulària, després d’encendre una xemeneia. A l’arribada dels Bombers, l’incendi havia estat extingit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals