Comença a caminar el govern de coalició de Pedro Sánchez. Traspàs de carteres ministerials i la presa de possessió del càrrec per a aquells que repeteixen.
Sense intercanvi de maleta, però, amb paraules d’agraïment i declaració d’intencions amb vista a la legislatura que comença.
Un matí frenètic, amb el traspàs de carteres més multitudinari. Un rere l’altre, tots els nous ministres han assumit el relleu. Elogis per als seus successors. I crítiques perquè no s’entén la separació de ministeris, com en el cas de Pedro Duque, qui delega la competència d’Universitats a Manuel Castells.
A més dels ministeris, avui també s’han assumit les vicepresidències: Carmen Calvo, Pablo Iglesias, Nadia Calviño i Teresa Ribera. Que, a més, també dirigiran un ministeri.
No s'han perdut la cita la presidenta del Govern, Marga Prohens, i el batle de Palma, Jaime Martínez, a més de regidors i altres representants polítics dels partits del PP i Vox
Això després de rebutjar el recurs que presentà l’Ajuntament contra la decisió cautelar del TSJIB per la denúncia de 22 empresaris contra la conversió en zona de vianants d’aquesta plaça