Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Protesten per la manera com s'ha gestionat la destitució del cap del servei
Els professionals de Traumatologia de Son Llàtzer deixen de fer els torns extraordinaris que serveixen per alleugerir les llistes d’espera. Ho fan com a protesta per la manera com s’ha gestionat la destitució del cap del servei, el doctor Rapariz.
Els treballadors denuncien que s’ha filtrat de manera interessada que el cessament està relacionat amb els rumors de suposades irregularitats en els torns extraordinaris d’horabaixa, les anomenades ‘peonades’. Demanen que algú n’assumeixi la responsabilitat i actuï en conseqüència.
El Govern considera que es tracta d’una qüestió interna de l’hospital i des de Son Llàtzer no volen fer declaracions sobre el tema. Asseguren, però, que l’atenció al pacient està garantida.
Els treballadors del servei diuen que, fins que no tenguin un equip directiu en qui confiar, no tornaran a fer torns extraordinaris.
Des del sindicat mèdic Simebal aprofiten per demanar que s’actualitzin les ‘peonades’. Asseguren que des del 2010 cobren el mateix per fer-les.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca