Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Els eivissencs Iolanda Bonet i Vicent Ferrer ens expliquen la seva aventura a bord d'un veler
L’alegria era comprensible. Ja feia 17 dies que no trepitjaven terra ferma. Des que havien salpat de l’arxipèlag de Cap Verd, a la costa africana. El seu viatge, però, havia començat al port d’Eivissa uns mesos abans. A bord del seu veler, el Suret sisè, varen deixar l’illa l’agost del 2015. Tenien per davant 4.000 milles nàutiques fins arribar al Carib.
Iolanda era professora abans de jubilar-se. També es escriptora. Vicent Ferrer va ser regidor a Vila i regentava una botiga que va llogar. Des que varen fer la primera travessia llarga, viuen la meitat de l’any a Eivissa i l’altra meitat embarcats.
L’aventura continua per aquesta parella intrèpida el gener, quan tornaran a l’illa de Granada, on han deixat el seu veler. No saben quan s’acabarà. Ara, com per al pirata d’Espronceda, el seu vaixell és el seu tresor i la seva única pàtria, la mar.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general