Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Els sindicats celebren una decisió que beneficiarà, sobre tot, les dones
Els sindicats celebren la decisió del Tribunal Constitucional d’anul·lar la fórmula mitjançant la qual es calculen les pensions dels treballs a temps parcial, per considerar que discrimina les dones. La ministra de Treball, Magdalena Valerio, ha declarat que la sentència s’aplicarà el més aviat possible.
El Tribunal Constitucional considera que el sistema utilitzat fins ara per calcular les pensions derivades de l’ocupació a temps parcial és inconstitucional, nul i discriminatori. Considera, a més, que és discriminatori per a les dones: el 70% dels llocs de feina a temps parcial l’ocupen, precisament, elles.
Es reconeix, a més, que una jornada laboral ha de cotitzar el mateix, independentment de les hores fetes. La Seguretat Social, per part seva, ja ha dit que complirà de manera immediata amb la sentència. S’han de fer modificacions tecnològiques per adaptar el sistema de càlcul de les pensions.
La sentència, però, no té efectes retroactius. Així que els que ja cobren una pensió per una feina a temps parcial en queden exclosos. Tampoc se’n beneficiaran els que tenguin la prestació aprovada i la comencin a cobrar d’aquí a poc.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols