Les treballadores de la neteja de l’aeroport d’Eivissa no descarten tornar a fer vaga si no reben els sous que han de cobrar del Fogasa. Les 40 empleades afectades encara han de percebre una mitjana de 3.000 euros procedents del sou de març i la liquidació.
Des del Fogasa asseguren que una vegada arribin les certificacions, els treballadors cobraran en un període de dos mesos, però recorden el gran volum de treballadors de KLE afectats a tot Espanya.
Comissions Obreres critica les dificultats de tramitació telemàtica davant el Fogasa, especialment complicada per als estrangers que viuen a les pitiüses. Millor ha acabat l’altre conflicte laboral que va viure l’aeroport d’Eivissa aquest estiu, el dels treballadors de seguretat, tot i que encara estan negociant l’equiparació salarial.
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa