Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sindicats continuen negociant amb l'empresa quan l'ERO entra en la fase final
A algunes oficines de les Balears, tots els treballadors s'han afegit avui a les aturades de protesta.
97Més del 86 per cent dels treballadors de CaixaBank a les Balears ha secundat avui l’aturada convocada entre les 11 i les 12 del matí a totes les oficines de l’estat, segons n’han informat els sindicats. Ha estat una protesta amb un seguiment similar al de la setmana passada, cosa que incrementa la pressió sobre la direcció per forçar un acord de l’ERO. Aquest expedient de regulació suposa ara mateix l’acomiadament de 358 empleats a les illes. Arreu de l’Estat són més de 7.500 els treballadors que es planteja acomiadar.
Segons explica un dels portaveus dels treballadors, Joan Torrens, del sindicat Unió Obrera Balear, a les Illes el seguiment de l’aturada ha estat fins i tot del 100 per cent en algunes oficines, cosa que es tradueix en el tancament de l’activitat durant una hora. L’objectiu dels sindicats és aconseguir que entre avui i demà fer canviar algun dels posicionaments de l’empresa, com per exemple que els acomiadaments siguin bàsicament voluntaris i no arbitraris. La fase de negociació de l’ERO ha entrat a la seva fase final.
Els sindicats tenen programades per avui i demà dues trobades amb la direcció de l’empresa. Del resultat d’aquestes trobades, en depèn la convocatòria de vaga prevista per dimecres, que previsiblement durarà tota la jornada laboral.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros