Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

El comitè d'empresa denuncia, a més, que encara no s'ha vacunat el personal de primera línia
Salut ha dit que conveniarà llits covid amb clíniques privades en cas que ho necessiti per alleugerir la càrrega assistencial dels hospitals públics, però un dels grups més importants, el Juaneda Miramar, no pot assumir més malalts. Ho denuncia el comitè d’empresa que assegura que ara mateix seria impossible perquè ja estan saturats.
El president del comitè, Jaume Dolç, diu que “ara mateix seria inassumible” perquè el personal sanitari de la políclinica Miramar no dona a l’abast i que dobla la càrrega de feina que seria òptima per atendre malalts greus de covid. Considera que no poden assumir més malalts de la pública. Ara mateix en tenen 6 a l’UCI i 10 a planta.
La manca de personal, assegura el representant dels treballadors, suposa que els pacients no estiguin ben atesos. Per a Dolç a la direcció “no li importa la qualitat assistencial” i reitera que tot i que “la vida dels pacients no perilla, els malalts no reben l’atenció adequada”.
D’altra banda, el comitè d’empresa del grup Juaneda-Miramar denuncia també que a diferència d’altres clíniques privades, el personal que fa feina en primera línia de la covid, encara no ha rebut la primera dosi de la vacuna.
I ja tocaria perquè es considera personal de risc. El representant dels treballadors, Jaume Dolç, atribueix el retard a una manca de diligència per part del servei de prevenció de l’empresa i no de desatenció de l’IbSalut. Només a la clínica Miramar una vuitantena de persones forma part d’aquest col·lectiu. Els pocs que sí s’han vacunat és perquè també fan feina a la pública.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Necessiten més lloc que l'assignat per poder exhibir les barques restaurades
Palma és el municipi que més en registra amb prop de 200. A Formentera, no figura cap casa desocupada que sigui propietat d'un gran tenidor