El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La Conselleria d'Educació assegura que no hi haurà acomiadaments
La fusió de les fundacions del Conservatori de Música i Dansa de les Illes Balears i l’Escola Superior d’Art Dramàtic ha generat incertesa entre els treballadors. El personal d’administració i serveis assegura sentir-se desprotegit davant el canvi d’adscripció de l’edifici del Conservatori, que ara passarà a ser de la Conselleria d’Educació. Davant la manca, diuen, d’un projecte de futur ben definit per part del Govern, pateixen pel seu lloc de feina.
Des de la Conselleria asseguren que la fusió de les dues fundacions es va fer amb l’únic objectiu d’optimitzar despeses i millorar-ne la gestió, com ho és el canvi de titularitat del centre. Diuen que en cap cas hi ha previsió d’acomiadaments.
En aquest cas serien tasques de manteniment preventiu, de possibles avaries, fer-se càrrec de la climatització de les instal·lacions i la gestió de l’auditòrium. Els treballadors ja han demanat una reunió, prevista per a final de mes, en la qual demanaran a la Conselleria el seu compromís per escrit.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres