Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
Avisen que el tancament progressiu de la central tèrmica d'Alcúdia podria provocar una pana semblant a la de Menorca
Amb aquesta comparativa, els treballadors d’Es Murterar han volgut destacar la importància de mantenir activa la producció d’energia a Alcúdia. Avisen que si les centrals de Son Reus i Cas Tresorer, a Palma, tenen alguna incidència, no es podria atendre tota la demanda energètica.
A les portes de la central. Els treballadors han protestat per demanar la continuïtat de la instal·lació, i que s’assegurin els 400 llocs de feina directa que genera la planta. A més, acusen el Ministeri d’haver bloquejat les inversions a la central per adaptar-se als límits d’emissions.
Al seu costat, treballadors de Semex. I el senador popular Miquel Ramis, que ha comparat la posició del Govern davant la situació laboral de les dues empreses.
El Ministeri per a la Transició Ecològica s’ha compromès a tancar dos dels quatre grups d’Es Murterar el 2020, i tota la planta el 2025. L’executiu de les Illes ofereix flexibilitat, però no varia en l’objectiu.
I tot, per adaptar-se a les exigències europees i aconseguir reduir les emissions de gasos contaminants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana