Ha mort Paquita Tomàs
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'

Es preveu que les obres, que tenen un cost de 4,5 milions d'euros, finalitzin a finals de març del 2023
Treballadors i comerciants del carrer d’Isidor Macabich de Vila lamenten que les obres de la reforma de l’avinguda coincideixin amb la temporada turística. Asseguren que perjudicaran els negocis amb els renous i la impossibilitat de muntar les terrasses. L’Ajuntament d’Eivissa ha començat a organitzar taules informatives per explicar la remodelació als veïnats, treballadors i comerciants, i com es poden solucionar els problemes d’aparcament.
La reforma de l’avinguda d’Isidor Macabich de Vila no agrada a treballadors i comerciants perquè consideren que l’enrenou i la manca d’aparcament que genera perjudicarà l’actual temporada turística.
Per a pal·liar la manca d’aparcament, Vila ha anunciat que des d’aquest divendres hi ha operatives 5.000 places de pàrquing al CETIS. A la plaça de Sa Graduada poden acudir vesins i comerciants per demanar informació sobre la remodelació.
Les obres, que varen començar a finals de març i tenen una durada aproximada d’un any, tenen un cost de 4 milions i mig d’euros.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'