Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Es poden arribar a demanar fins a 21.000 euros abans d'entrar a l'habitatge. Advocats experts en arrendaments recorden que és il·legal
Treballadors de temporada d’Eivissa es veuen obligats a demanar un préstec per poder llogar un pis. El màxim que es pot demanar és un mes per avançat, el mes en curs i el mes d’agència, i una fiança per consum d’aigua o llum. Tot i així, es veuen anuncis a les xarxes en què per entrar al pis s’han de pagar abans quantitats molt elevades, fins a 21.000 euros per avançat.
Tampoc es pot augmentar el preu del lloguer mentre el contracte signat estigui vigent. Tot i així, s’han detectat casos en els quals s’incrementa d’un mes a l’altre, els inquilins no accepten aquestes pujades de preus, i els propietaris opten per fer-los fora al·legant que necessiten el pis per a un familiar.
Els anuncis que veim a Internet han d’indicar el preu que es demana, si es lloga una habitació o l’habitatge sencer i la localització aproximada.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca