Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

A Texas han mort vint persones i a Dayton ja són deu, les persones mortes i setze, els ferits
Trenta persones han mort en dos tirotejos que han succeït als Estats Units. Aquest dissabte es va produir el primer tiroteig a El Paso (Texas) on han mort vint persones i 26 han resultat ferides. El governador de Texas, Greg Abbott, inspector de policia de la ciutat, ha dit que el sospitós “és un home blanc de 21 anys” que es va entregar a les autoritats sense oposar resistència. La investigació preliminar apunta a que es podria tractar d’un delicte d’odi.
A Dayton (Ohio) la Policia creu que almanco han mort deu persones en el tiroteig i ja hi ha 16 persones ferides. El tirador ha mort i ara en cerquen un segon. Les assistències sanitàries estan traslladant alguns ferits “caminant” fins als hospitals de Grandview i Kettering.
El tiroteig s’ha registrat a l’àrea de East 5th Street al Districte d’Oregon, a l’oest del centre de Dayton, fins on s’han desplaçat nombrosos agents de policies i ambulàncies.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13