Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Es museitzarà i s'ampliarà el recorregut pel jaciment talaiòtic de Maó
El jaciment de Trepucó és un dels tres jaciments públics que formen part de la declaració de la Menorca Talaiòtica com a Patrimoni Mundial de la Unesco. Ara, el govern central ha adjudicat al Consell insular 562.000 euros per restaurar-lo. Una inversió que representa el 75% del cost total de les obres.
Concretament, s’actuarà en el sector ubicat més a l’oest del poblat. La intervenció consisteix en excavacions i consolidacions del bastió de la muralla i de les estructures recuperades en les excavacions fetes pel Museu de Menorca. L’obejctiu és la museïtzació de tot l’espai per ampliar la zona de visites.
Als altres dos jaciments públics, el de Torre d’en Galmés i Son Catlar, també s’executaran intervencions arqueològiques per valor de més de 400.000 euros que finança en gran part el Ministeri de Cultura.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre