Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Es museitzarà i s'ampliarà el recorregut pel jaciment talaiòtic de Maó
El jaciment de Trepucó és un dels tres jaciments públics que formen part de la declaració de la Menorca Talaiòtica com a Patrimoni Mundial de la Unesco. Ara, el govern central ha adjudicat al Consell insular 562.000 euros per restaurar-lo. Una inversió que representa el 75% del cost total de les obres.
Concretament, s’actuarà en el sector ubicat més a l’oest del poblat. La intervenció consisteix en excavacions i consolidacions del bastió de la muralla i de les estructures recuperades en les excavacions fetes pel Museu de Menorca. L’obejctiu és la museïtzació de tot l’espai per ampliar la zona de visites.
Als altres dos jaciments públics, el de Torre d’en Galmés i Son Catlar, també s’executaran intervencions arqueològiques per valor de més de 400.000 euros que finança en gran part el Ministeri de Cultura.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora