Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

El Consistori portmanyí tramita 11 expedients per 'molèsties veïnals' a festes a habitatges particulars
El Consistori de Sant Antoni de Portmany ha imposat una desena de multes per “molèsties veïnals” des del mes de maig, la meitat que durant tota la temporada turística de l’any passat.
A Sant Josep de sa Talaia el propietari del Cirque du Soleil, que arrossega quatre multes del 2016, s’enfronta a dues multes més per remors de fins a un màxim de 24.000 euros. Tot per dues festes multitudinàries, la darrera celebrada per a 800 persones sense permís ni llicència el cap de setmana passat.
Per últim, a Santa Eulària des Riu hi ha dos expedients per remors generades a dues cases aïllades. Una a Cap Martinet, on el propietari és reincident i s’enfronta a un màxim de 12.000 euros de multa per una falta greu.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç