El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Han estat detinguts per mirar d'atracar a un port estranger sense permís de les autoritats espanyoles
La Policia Nacional ha detingut a Eivissa tres ciutadans algerians per entrar al país de manera irregular. Varen arribar en una embarcació de lleure fins als molls del Nàutic de Sant Antoni, però com que no tenien autorització expressa, tal com obliga la normativa Schengen, varen ser arrestats.
Els tres homes detinguts, d’entre 34 i 38 anys, no varen poder acreditar la seva situació regular a Espanya. Un d’ells, a més, té antecedents penals per una agressió sexual. La barca en la que arribaren a les Illes supera els sis metres d’eslora i estava molt ben equipada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades