Rússia ha llançat més d'un centenar de drons contra Kíiv i altres regions ucraïneses aquesta matinada
Imatge d'una de les manifestacions al món a favor d'Ucraïna. EFE/EPA/CRISTOBAL HERRERA-ULASHKEVICH
17Rússia ha llançat la matinada d’aquest dilluns contra Kíiv i altres regions ucraïneses més d’un centenar de drons kamikaze Shahed i d’altres models, que han caigut en zones de la capital i d’altres ciutats hores abans de l’arribada dels líders internacionals a Ucraïna amb motiu del tercer aniversari del començament de la guerra.
Segons informa aquest dilluns la Força Aèria ucraïnesa, les seves defenses aèries varen derrocar 113 dels drons kamikaze llançats per Rússia. Les intercepcions varen tenir lloc sobre els territoris de Kíiv i deu regions més del centre, el nord, el nord-est i el sud d’Ucraïna. La caiguda dels drons ha ocasionat danys materials a les regions de Dnipropetrovsk (centre), Kíiv (nord), Odessa (sud) i Khmelnitski (oest).
D’altra banda, l’Estat Major ucraïnès ha reivindicat aquest dilluns un nou atac contra una refineria russa, situada en aquest cas a la regió Riazan i que produeix combustible per a l’Exèrcit rus. Ucraïna ataca amb regularitat refineries i dipòsits de petroli situats a Rússia, amb l’objectiu de reduir el subministrament de combustible a les tropes russes.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval