Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Es preveu que el torrent de Sant Miquel es desbordi en les properes hores en brollar les Fonts Ufanes
El torrent de s’Arboçar s’ha desbordat aquest divendres a causa de les darreres plogudes. Una trentena de persones han hagut de ser rescatades a Pollença pels GEAS, que s’han desplaçat de forma urgent de s’Illot, on treballaven a correcuita davant l’avís taronja per pluges, a Pollença. Moltes persones han quedat atrapades a la zona plana entre Pollença i el Port. Emergències demana no acostar-se als torrents per fer fotos o vídeos.
El desbordament del torrent ha estat la causa per la qual s’ha tallat a primera hora el tram de la carretera que va de Sa Pobla a Pollença (MA-2200) del Km 42 al 52 (ambdós sentits), informa l’112. En total, vuit trams de vies han estat tallades aquest divendres. Podeu consultar l’estat actual de les carreteres de Mallorca aquí.
Diverses persones han estat evacuades en revenir el torrent de Sant Jordi i traslladades al saló parroquial de Pollença, ha informat al programa ‘Al Dia’ d’IB3 Ràdio el batle de Pollença. El torrent que passa més prop del poble gairebé ha vessat. És la torrentada més gran des de l’octubre de 1990.
Es preveu que el torrent de Sant Miquel es desbordi en les pròximes hores en brollar les Fonts Ufanes i afecti a sa Marjal.
En concret, han plogut 78 litres a s’Albufera de sa Pobla, 81 a Son Massip, 53 a Artà, 61 a Llubí, 62 a Sant Llorenç, 50 a Pollença, 48 a Sant Climent (Menorca) i 90 a Cala de Bou (Eivissa).
Fins ara, hi ha registrats un total de 100 incidents a Mallorca a causa de les pluges. Pollença n’ha registrat 27, Alcúdia 13 i sa Pobla 9. La majoria de cridades rebudes -33- són per inundacions de baixos i inundacions de la via pública -27-.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata