Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Segons han explicat, aquesta nova entitat persegueix defensar des de la societat civil la llibertat, la democràcia, la unitat i la identitat cultural espanyola
Els diputats autonòmics de Vox Balears, Idoia Ribas, Sergio Rodríguez i Agustín Buades, han registrat una nova associació amb el nom ‘Avanza en libertad’, al marge del seu partit.
Segons han explicat, aquesta nova entitat persegueix defensar des de la societat civil els valors que ells mateixos defensen des de la política, com la llibertat, la democràcia, la unitat i la identitat cultural espanyola. Els tres diputats que, recordem-ho, es rebel·laren contra la direcció nacional de Vox el passat mes de gener, han destacat que no es tracta de l’embrió d’un nou partit sinó d’una associació i han assegurat que ja s’han superat les discrepàncies.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja