Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Segons han explicat, aquesta nova entitat persegueix defensar des de la societat civil la llibertat, la democràcia, la unitat i la identitat cultural espanyola
Els diputats autonòmics de Vox Balears, Idoia Ribas, Sergio Rodríguez i Agustín Buades, han registrat una nova associació amb el nom ‘Avanza en libertad’, al marge del seu partit.
Segons han explicat, aquesta nova entitat persegueix defensar des de la societat civil els valors que ells mateixos defensen des de la política, com la llibertat, la democràcia, la unitat i la identitat cultural espanyola. Els tres diputats que, recordem-ho, es rebel·laren contra la direcció nacional de Vox el passat mes de gener, han destacat que no es tracta de l’embrió d’un nou partit sinó d’una associació i han assegurat que ja s’han superat les discrepàncies.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural