Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Les tres ocupants han quedat atrapades, per la qual cosa ha estat necessària la col·laboració dels Bombers de Mallorca
Tres dones han resultat ferides en la matinada d’aquest diumenge a conseqüència d’un accident de trànsit ocorregut en el quilòmetre 25 de la carretera de Manacor, ha informat el 061.
El succés ha tingut lloc a les 4.55 hores i les tres ocupants del vehicle hi han quedat atrapades, per la qual cosa ha estat necessària la col·laboració dels Bombers de Mallorca per a extreure-les del cotxe. Una d’elles, de 23, anys ha sofert una fractura en el fèmur, una altra de 25, al canell, i la tercera, també de 25 anys, un traumatisme toràcic, per la qual cosa han estat ingressades a l’Hospital de Manacor.
Tres ambulàncies del 061 s’han desplaçat fins al lloc de l’accident per a atendre-les in situ i el seu posterior trasllat al centre sanitari.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja