Primer de Maig marcat pel “No a la guerra” i el problema d’accés a l’habitatge
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
El PP denuncia els reiterats incompliments del Govern en aquells projectes que afecten al cicle de l’aigua
129
Tres empreses aspiren a explotar la dessalinitzadora de Ciutadella. Aquest dimarts al dematí s’han oberts els sobres amb les ofertes. El conseller Vicenç Vidal assegura que la planta estarà a disposició de l’Ajuntament de Ciutadella a partir de l’1 de gener.
Les infraestructures hídriques han estat protagonistes a la sessió parlamentària. La presidenta del PP de Menorca i diputada, Misericòrdia Sunyrañes, ha denunciat els reiterats incompliments del Govern en aquells projectes que afecten al cicle de l’aigua. La líder popular els culpa del retard en la posada en marxa de la planta dessalinitzadora, del projecte pilot de recàrrega de l’aqüífer amb aigua depurada i també de peticions fetes per l’ajuntament de Ciutadella fa tres anys.
En resposta a aquestes acusacions, el conseller de Medi Ambient, Vicenç Vidal, ja qualificat de ‘cínic’ que es culpi l’executiu del retard en la posada en marxa de la dessalinitzadora i ha avançat que avui s’han obert les pliques de les empreses interessades en la seva gestió i que l’1 de gener estarà a disposició de l’ajuntament per començar a funcionar. Vidal ha reconegut el retard del projecte pilot per infiltrar aigua depurada a l’aqüífer. En culpa el canvi de la llei de contractació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²
Tomeu Penya ha rebut la flama al seu poble, Vilafranca