El Consell de Formentera assegura que hi ha tres expedients urbanístics oberts, dos de l’any passat i un altre d’enguany, per les obres il·legals que ha duit a terme l’Hotel Sunway Punta Prima. És la resposta que ha donat l’equip de Govern a la denúncia feta per Gent per Formentera, en la qual els acusava de permetre unes feines il·legals i d’amagar la informació.
Sa Unió assegura que va donar totes les dades de manera oral durant la sessió plenària del mes d’abril. Des de Gent per Formentera sostenen que aquestes dades són escasses i exigeixen tota la documentació que requeriren.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.