La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Un dels accidents s'ha produït a la carretera de Santa Eulària i l'altre a la Platja d'en Bossa
117
Tres persones han resultat ferides en dos accidents de trànsit registrats en les últimes hores a Eivissa, segons ha informat la Policlínica La nostra Senyora del Rosari aquest matí.
Aquesta passada matinada s’ha produït un xoc entre una moto i un vehicle a la carretera de Santa Eulària, en el qual han resultat ferides dues persones que han estat traslladades a la Policlínica a les 2.30 hores.
Un d’ells, el conductor de la moto, espanyol de 26 anys, ha estat donat d’alta amb politraumatismes i cremades als genolls i a les mans. La seva acompanyant, italiana de 22 anys, ha sofert l’amputació d’un dit del peu i traumatismes múltiples i erosions. Roman ingressada en aquests moments a la Unitat de Traumatologia.
El segon accident s’ha produït aquest divendres horabaixa, a la Platja d’en Bossa, quan un motorista de 59 anys ha sofert una caiguda, que li ha provocat fractures múltiples a les costelles del costat dret. El ferit ha estat traslladat a les 14h08 a la Policlínica per una ambulància del 061.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa