Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Dos dels ferits han estat traslladats a l'Hospital Ca Misses i l'altre a la Clínica Vila
135
Tres persones han resultat ferides en un accident de trànsit que ha afectat dos cotxes a la carretera que va d’Eivissa a Santa Eulàlia.
Els fets han succeït a les 6.45 hores en el quilòmetre 4,5 d’aquesta carretera, a l’altura dels vivers Jardí Mediterrani.
Els ferits són dos homes, un d’ells de 30 anys, que ha patit un politraumatisme greu. Els bombers han hagut d’intervenir per treure’l del cotxe. L’altre ferit és un jove de vint anys que patit contusions lleus.
En l’accident també ha resultat ferida una dona de 26 anys, que presenta un politraumatisme menys greu.
Fins al lloc dels fets s’han desplaçat una UVI, dues ambulàncies bàsiques i els bombers.
Dos dels ferits han estat traslladats a l’Hospital Ca Misses i l’altre a la Clínica Vila.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet