Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El succés va ocórrer ahir dimarts horabaixa
Imatge d'arxiu.
82Tres homes van resultar ferits a darrera hora d’ahir dimarts horabaixa en el xoc frontal de dos turismes, ocorregut a la carretera de la Fonseca, a Palmanyola.
Els tres ferits tenen 22, 31 i 51 anys i dos d’ells van ser atesos i traslladats en ambulància a l’Hospital Son Espases, i el tercer a la Clínica Juaneda, segons ha informat el servei d’emergències del 061.
El xoc frontal dels dos turismes va ocórrer devers les 19.40 hores, a Palmanyola, davant un restaurant situat a la rotonda de la carretera de Sòller.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca