X

Tres ferits lleus per l’esfondrament d’una terrassa sobre un supermercat de Palma

Les víctimes són tres dones de 29, 37 i 38 anys que han estat traslladades en ambulància a l'hospital Són Llàtzer

23/06/2019

Tres ferits lleus per l’esfondrament d’una terrassa sobre un supermercat de Palma

15

La terrassa interior d’un edifici del carrer Bonaire de Palma ha col·lapsat poc després de les 13.00 hores i ha esfondrat el sostre d’un supermercat. L’incident ha causat ferides lleus a tres persones i ha obligat a desallotjar l’immoble.

A més dels tres ferits, altres quatre clients i treballadors del supermercat Eroski-Syp han estat atesos pels serveis sanitaris per crisis d’ansietat, segons ha informat el 061.

Un portaveu dels Bombers de Palma ha explicat que a les 13.21 hores s’ha rebut l’avís sobre l’accident, situat al número 4 del carrer Bonaire, pel col·lapse de les bigues i  de les voltes de l’estructura de la terrassa superior. Entre 10 i 12 persones han estat desallotjades de les tres plantes superiors de l’edifici.

Segons el servei d’emergències sanitàries les víctimes directes són tres dones de 29, 37 i 38 anys que han estat traslladades en ambulància a l’hospital Són Llàtzer de Palma. Els altres afectats han estat atesos in situ.

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat bombers del parc central  i de de Sa Taulera, així com agents de la Policia Local i de la Policia Nacional.

23/06/2019

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT