L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Les víctimes són tres dones de 29, 37 i 38 anys que han estat traslladades en ambulància a l'hospital Són Llàtzer
La terrassa interior d’un edifici del carrer Bonaire de Palma ha col·lapsat poc després de les 13.00 hores i ha esfondrat el sostre d’un supermercat. L’incident ha causat ferides lleus a tres persones i ha obligat a desallotjar l’immoble.
A més dels tres ferits, altres quatre clients i treballadors del supermercat Eroski-Syp han estat atesos pels serveis sanitaris per crisis d’ansietat, segons ha informat el 061.
Un portaveu dels Bombers de Palma ha explicat que a les 13.21 hores s’ha rebut l’avís sobre l’accident, situat al número 4 del carrer Bonaire, pel col·lapse de les bigues i de les voltes de l’estructura de la terrassa superior. Entre 10 i 12 persones han estat desallotjades de les tres plantes superiors de l’edifici.
Segons el servei d’emergències sanitàries les víctimes directes són tres dones de 29, 37 i 38 anys que han estat traslladades en ambulància a l’hospital Són Llàtzer de Palma. Els altres afectats han estat atesos in situ.
Fins al lloc dels fets s’han desplaçat bombers del parc central i de de Sa Taulera, així com agents de la Policia Local i de la Policia Nacional.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues