110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Dos d'ells han estat traslladats a l'Hospital de Son Espases i un altre a l'Hospital d'Inca
161
Un home de 54 anys ha resultat ferit greu després d’haver tengut un accident de moto aquesta matinada. Segons ha informat el 061, els fets han ocorregut a la carretera de Muro-Can Picafort, a dos quilòmetres de la rotonda de sortida de Muro. L’home ha perdut el control de la seva moto i ha sofert fractures a la mà i a la cama, motiu pel qual ha estat traslladat a l’Hospital d’Inca.
També a les sis de la matinada dos homes més han patit dos accidents de cotxe a Palma. Els homes, de 27 i 50 anys, han estat ferits de gravetat i traslladats a l’Hospital de Son Espases, segons ha informat el servei públic d’ambulàncies del 061.
El primer accident ha estat a les sis de la matinada quan l’home de 27 anys ha xocat contra un camió a la Ma-30, davant els dipòsits de l’empresa CLH. Els serveis d’emergències s’han desplaçat al lloc dels fets i han rescatat l’home que s’havia quedat atrapat a l’interior de la furgoneta que conduia. El SAMU 061 ha activat el codi politrauma i ha traslladat la víctima en una uvi mòbil fins a l’Hospital de Son Espases. El segon accident ha succeït poc després, devers les 6.10 hores, a la sortida de la rotonda de Porto Pi en direcció a l’autopista d’Andratx. Segons les fonts consultades, l’home de 50 anys que conduïa el cotxe ha topat contra un altre cotxe i ha resultat ferit de gravetat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores